Sunday, December 31, 2017

Selkosunnuntai - Easy Finnish Sunday

Hei vaan kaikille blogin lukijoille!

Olen nyt kirjoittanut tätä blogia
viisi ja puoli vuotta.
Aion jatkaa kirjoittamista myös jatkossa,
mutta ajattelin,
että aloittaisin uuden vuoden kunniaksi
jotain uutta.

Julkaisen tästä lähtien joka sunnuntai
blogipostauksen selkokielellä.
Katsotaan, kuinka kauan
muistan tehdä niin! :)

Olisi tosi mukavaa,
jos te blogin lukijat ehdottaisitte minulle aiheita,
joista te haluatte lukea.
Voin kirjoittaa melkein mistä vain,
mutta minulle on tärkeää,
että siitä on lukijoille
huvia tai hyötyä.

Jos joku haluaa itse harjoitella kirjoittamista,
sekin sopii oikein hyvin.
Minä olen erityisen kiinnostunut siitä,
millaisia haasteita (isoja tai pieniä)
blogini lukijoilla on ollut
suomen kielen,
suomalaisten 
tai Suomessa asumisen kanssa
ja kuinka he ovat
selvinneet haasteistaan.

Voit lähettää minulle tekstisi,
jos minä saan muokata sitä
ja julkaista sen tässä blogissa.
Voit kirjoittaa omalla nimelläsi
tai anonyymina.

Luulen, että tulen kirjoittamaan aika paljon
selkokirjoista ja suomalaisista elokuvista ja tv-sarjoista,
joita kannattaa katsoa.
Yritän myös löytää mielenkiintoisia henkilöitä,
joita voisin haastatella.

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!


Näistä kirjoista kolme on jo ilmestynyt ja tuo Musta kuin eebenpuu ilmestyy vuonna 2018.

Voit lukea tästä lisää selkokieleen liittyviä blogipostauksiani.

2 comments:

Unknown said...

Kiitos Hanna! Hyvä idea :)

Anonymous said...

Wow, this is amazing! Kiitos :)