Sunday, March 4, 2018

Selkosunnuntai 10 - Selkosanomat

Hyvää selkosunnuntaita!

Tämän kirjoitan pienen jutun Selkosanomista.

Selkosanomat on selkokielinen sanomalehti.
Voit lukea lehteä ilmaiseksi verkossa,
mutta voit myös tilata lehden kotiisi.

Lehti ilmestyy kaksi kertaa kuukaudessa.
Jos tilaat lehden kotiisi,
se maksaa vain 22 euroa vuodessa!

Minä olen kirjoittanut Selkosanomiin
yhden jutun.
Haastattelin helmikuun alussa
oopperalaulaja Waltteri Torikkaa. 
Voit lukea Waltterin haastattelun tästä. 
Sama haastattelu on käännetty myös ruotsiksi
ruotsinkieliseen LL-Bladet-lehteen.

Voit myös kuunnella haastattelun,
jonka tein Waltterista
ennen kuin kirjoitin jutun.
Se on selkokielisellä Podcast-kanavallani.

Ketä minä haastattelisin seuraavaksi?
Kerro se minulle kommenteissa!


www.selkosanomat.fi


.............................

About the author of this blog:  

My name is Hanna Männikkölahti, and I am a native Finn who gives private lessons via Skype and simplifies books into easy Finnish. Please leave a comment, if you have something to ask about Finnish. If you are a woman, you can join my women's weekend in Finnish at the end of April!

No comments: