Wednesday, May 1, 2019

Mitä minulle kuuluu toukokuussa?

Hei, lukija!

Ajattelin aloittaa sellaisen juttusarjan,
että kirjoitan joka kuukauden ensimmäinen päivä
pienen postauksen selkokielellä
ja kerron, mitä minulle kuuluu.

Tämä on erityisen jännittävä toukokuu,
sillä kuun lopussa ilmestyy KAKSI selkokirjaa,
jotka minä olen mukauttanut.
Toinen on Eve Hietamiehen Yösyöttö,
joka kertoo miehestä,
joka jää yksin vastasyntyneen vauvan kanssa.



Toinen uusi selkomukatus on Kari Hotakaisen Tuntematon Kimi Räikkönen.
Se oli minulle todella mielenkiintoinen työ,
sillä opin paljon uusia asioita formuloista.



Voit varata kirjat kirjastosta
tai ostaa verkkokaupasta.
Jos haluat ostaa monta kirjaa kerralla,
sinun kannattaa katsoa tätä tarjousta.
Kirjoitan molemmista kirjoista pian postaukset.

Lasteni kesäloma alkaa kesäkuun alussa,
joten minulla on jäljellä
vain kuukausi tehokasta työaikaa.
Aion opettaa niin paljon kuin voin,
markkinoida uusia selkokirjoja
ja aloittaa uuden selkokirjan mukauttamisen.

Haluan myös sopia hyvissä ajoin
syksyn koulutuksista ja esiintymisistä.
Selkokeskuksella on meneillään
#selkokirjastossa-kampanja.
Jos haluat, että tulen kirjastoosi puhumaan,
pyydä, että kirjastosi kutsuu minut.

Ota yhteyttä www.privatefinnishlessons.com-sivun kautta,
jos etsit yksityisopettajaa.
Minulla on vielä muutamia vapaita aikoja.

Aurinkoista ja lämmintä toukokuuta!

...........................

About the author of this blog:  


My name is Hanna Männikkölahti, and I am a native Finn who gives private lessons via Skype and simplifies books into easy Finnish. Please leave a comment, if you have something to ask about Finnish or novels in easy Finnish.

Lue lisää selkokirjoista: https://privatefinnishlessons.com/books/

No comments: