Thursday, November 7, 2019

Mitä minulle kuuluu marraskuussa?

Hei kaikille!

Minulla on marraskuussa kaksi tärkeää tapahtumaa:
matka Tukholmaan ja Kirja, Ruoka & Viini -messut Jyväskylässä.

Matkustan Tukholmaan keskiviikkona marraskuun 13. päivä.
Seuraavana päivänä minulla on
haastattelu Sisuradiossa
ja luento selkokielestä ja selkokirjoista
Tukholman yliopiston suomen kielen opiskelijoille.

Perjantaina puhun selkokielestä ja selkokirjoista
Ruotsissa asuville suomen kielen opettajille
ja lauantaina osallistun
Ruotsinsuomalaisille kirja- ja kulttuurimessuille,
jossa minulla on pieni haastattelu selkokirjoista.

Jyväskylän kirjamessut ovat 22. - 24. marraskuuta.
Olen messuilla ainakin lauantaina,
sillä osallistun selkokirjapaneeliin
ja haastattelen selkokirjailijoita.

Muuten aion viettää marraskuun
omassa työhuoneessani,
sillä minulla on vain muutama viikko aikaa
kirjoittaa uusi selkokirja.
Se on selkomukautus
eräästä todella mielenkiintoisesta tietokirjasta.
Jos kaikki menee hyvin,
selkokirja ilmestyy joskus ensi vuonna.

Jos olet kiinnostunut suomen oppitunneista Skypessä  tai Zoomissa,
voit lukea lisää www.privatefinnishlessons.com-sivulta.

Mukavaa marraskuuta!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

About the author of this blog:

My name is Hanna Männikkölahti, and I am a native Finn who gives private lessons via Skype and simplifies books into easy Finnish. Please leave a comment, if you have something to ask about Finnish or novels in easy Finnish.


Lue lisää selkokirjoistani: www.hannamannikkolahti.com

No comments: